Skinpress Rss

Thursday, January 6, 2011

annoyed

2

sedikit peringatan bersama
jika kita tidak tahu secara detail sesuatu perkara tu,tak perlu la nak buat assumption sendiri kan
then nak kata macam macam lak seolah olah kita tahu semua perkara

nasib baik la saya dapat mengawal emosi ketika itu
dan memikirkan yang kitorang ni dah lama berkawan
so tak keluar la ayat ayat yang tak sepatutnya
tapi kalau silap hari bulan,maaf la ye
blogger-emoticon.blogspot.com


ok.memang aku tak apply benda tu
tapi tak bermakna aku tak berusaha
kau tahu ke apa yang aku buat?apa yang aku lalui?
tak pun kan.so kenapa kau mesti nak kata macam tu?
please la.jangan suka suka hati nak judge orang ok
aku saje malas nak cakap apa apa tem tu
sebab aku still hormat kau sebagai seorang kawan
last but not least,aku mintak maaf kalau kau terbaca entry ni
juz wanna clear the air
peace yo.hee~
blogger-emoticon.blogspot.com

_

2 comments: