Skinpress Rss

Thursday, April 30, 2009

bebelan yg x bermakna~

6

suppose aku membizikan diri melakukan persediaan utk viva
ni g menghapdet blog lak.hoho.xpe la.suka suki la kn.hehe
tgn aku stil lenguh2 lg krn siang td kami telah pergi bermain boling.hoyeh~
agk lme gk sbnrnye x melakukan pengaktivitian tersebut
akhirnye hr ni br brkesempatan utk melaksanakannye
bertempat di ampang superbowl metro point kajang
seramai 3org pria terhebat brsame seorang beginner(aku la tu.hoho) telah melibatkan diri dlm aktiviti pembolingan ini
agk puas gk la men 4 game.yezza~
b4 dis xpnah2 aku men smpai 4game skali.plg byk pn 3game je
msuk game ke-2 tu mmg dh nmpk dh efek lme x men
tp bedal je.men xhengat dunia.skrg,br rs cmne!
nk genggam tgn btl2 pn xleh + ibu jari bengkak.yeah!
so,cmne nk wt viva ni??trpkse ditunda la jwbnye
(err..nk update blog bley lak kn.ahaks~)

+kelihatan para pemain tgh membuat pose istimewa di situ.yezza+


+safwan yg sgt konfiden menang telah membuat peace.org len rilek je.hehe+


err byk lg pic aksi2 menarik para bowler
tp x dpt disiarkn dgn alasan blog ini klasifikasi U ok.hehe
dan keputusan pemenang??





tahniah diucapkan kpd azmi yg kacak krn memenangi perlawanan tersebut.hoyeh!
(ktorg sj bg ko mng sbb nk dpt "balance" tu sbnrnye.hehe)


aku sbnrnye dh bosan menunggu next xm aku
org len dh brsenang lenang dh.xm dh abis
knp la aku nye lmbt sgt nk abis ni
pasrah je la xm hari last.hukhuk

mlm td aku ym-ing ngn sum1
sum1 yg sgt brmkne dlm hdup aku
sum1 yg mengajar aku tentang mkne hidup ini
mengajar aku erti kwn, cinta dan kehidupan
i'm really grateful 4 dat.really.i'll never ever 4get u
when u tell me about dat news,ekceli i kinda a lil bit suprise
but i respect everything u do
u know me rite.i'm happy 4 u.
u got my word.
semoga sntiasa berbahagia~
blogger-emoticon.blogspot.com

6 comments: