Skinpress Rss

Wednesday, April 29, 2009

+tag from clara+

0

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
sure sume org akn ngaku aku ni sedara la,kwn la w/pn xpnah2 knal pn.hoho


2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
msti rmai gadis hot yg nk ngorat aku.i like!


3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
clash je.muahaha~


4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
"terima kasih atas komen anda.really appreciate it~^^
btw,blog anda tu mmg 'stylo' ar..tp blog sy ni lg ok ckit la.lalala~"


5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
kne tgk dl pmpuan tu cmne.kalo aku brkenan,y not.hehe


6. Kalau tiada lagi hari esok?
if tomorrow never comes..confess ur love.ahaks
bertaubat la byk2 mne yg byk dosa tu~


7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
erm aku xpnah benci org.kalo yg aku xske tu mgkn ada la.aku wt xtau je~


8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
xmo.haram.ahaks~


9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
call/anta msj tnye diowg ktne.trpkse la msk sndiri utk lunch.huhu


10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
erm rmai sgt la.haha.mgkn mntk no fon kot.pastu ajak date.miahaha~
antaranya ialah anith,lisa,juliana evans,dll.hehe.pastu mikako tabe,inoue mao,satomi ishihara.x lpe gk sarah wayne callies.amek ko!hakhak


11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
membunuh pn ada lesen??hoyo!


12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
ye eh?xtau lak sy.terima kasih la ye.tp sy xd dwet kecik la.ngee~


13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
mak ai soalan..


14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
neves+excited sgt2!i'll enjoy it to the fullest.yeah!


15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
pasrah..menyintai tdk brmakna memiliki.cewah~


16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah dekan kah?haha.x pnting anugerah2 ni sume.i'm low profile.hehe


17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
Latino!!x pn russia/serb.sharapova&ivanovic.ngee~


18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
dh takdir.nk wt cmne.kte hanya mampu merancang...(ayat standard.ngeh3)


19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
hoho.layakkah aku utk dicemburui??xd sbb pn nk cmburu2 kt aku.i'm nobody~


20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
clara..org penang.born on 22 jun 87.muda setahun dr aku.dh keje dh.jeles aku.hoho


21. I'm tagging :
- miss lolly
- cik ian
- oh_dania
- bbc
- sara
- nurain
- jiha
- kasihkuamiera

0 comments: