Skinpress Rss

Sunday, November 9, 2008

summer snow [jdrama]

0


akhirnya smlm br la aku berkesempatan utk menghabiskn melayan cter ni.kalo sblm2 ni mmg aku agak rajin gk nk marathon.1 hari bley la nk lyn 4-5 ep skali.tp lately aku agak bz.nk lyn 1 ep sehari pn blm tentu.aku pn xsure aku bz wt pe.nk kata stdy,x sgt.hurmm pelik..pelik..
cter ni mmg dh lma dh.x silap aku thn 2000.at 1st mmg aku x pnah dgr cter ni.yela kalo nk compare ngn hanayori dango,gokusen,1 ltr of tears n seangkatannya.bl aku review kt kebanyakan website,rmai yg ckp cter ni best.smpaikn ada 1 website tu meletakkan drama ni no1 mengatasi drama2 yg quite well known spt yg aku nyatakn kt atas td.mula2 aku bc sinopsis cter ni,xde la rs menarik sgt pn.bl dh lyn,wah mmg impresive la cter dia.honestly bg aku,hero dia x la hensem mna n heroin dia pn xla cute sgt (aset yg biasa digunakan utk menarik penonton).tp cter ni mmg ada aura tersendiri utk wt kita trs folo smpai ke penghujungnya.ep finale mmg dramatik.w/pn aku dh jgka (kebanyakan cter mmg lbih krg je ending dia) tp aku x harap la jd cmtu.ingatkn ending dia happening la ckit.sedih beb ending dia.lg sedih dr 1 lot.mmg ptut la pn website tu meletakkn cter ni ranking teratas.lagu tema dia pn best gk.yay~

0 comments: