Skinpress Rss

Friday, November 21, 2008

tag dari ateh

0

tgh bz2 mem'packing' ptg td,
tb2 teringat nk bkak blog
skali ateh tag aku lak.
aku sbnrnya mls nk wt bnda2 cmtu
tp disebabkn dia seorang kwn,
xnk la menghampakn
aku pn meluangkn la sedikit masa
(kamu..i only doin this bcoz of u ok)

tag itu berbunyi lbh krg cmni '7 things about ...'
7 je?ckit sgt.np x wt 10 ke,100 ke
bley je nk wt kalo aku nk
tp kalo wt byk sgt nnt terdedah lak rhsia peribadi
ok2.aku pn wt 7 dh la.hehe


7 fakta menarik tentang Zurin Azwan,anak Uncle Burn~^^

1.simple n ske bnda2 yg simple
-aku x brp ske bnda2 yg agak2 susah dan menyusahkn.leceh.sbb 2 aku ske math.hehe~
-tp x brmkna aku ske amek jln singkat n xske berusaha,ok.jgn slh phm lak~ =]

2.unpredictable
-aku pn xtau nk ckp cmne.kdg2 aku sendiri pn xtau apa yg akan aku wt.apatah lg org len.huhu

3.x ske menunggu dan ditunggu terlalu lama
-kalo tggu skjp 2 xpela.bley dimaafkn lg.hehe

4.x ske org yg sg2t ske merajuk
-kalo merajuk ckit2 xpe.aku bley consider.tp kalo thp yg melampau yg amat,sp bley tahan beb.ada sejarah tersendiri.huhu

5.ske doin fun thing
-dh nama pn fun.sp yg xske.hehe

6.giler gajet a.k.a gajet maniac
-disebabkn kekangan kewangan,trpksa la telan air liur je kalo terlihat gajet2 yg menarik hati.kalo x,bley wt muzium koleksi aku.giler,giler.haha

7.sum1 yg not serius,even in serius situation (err crtain situation la)
-kwn aku ckp,aku ni ske main2.aku xske suasana yg tegang.so aku akan try menceriakn suasana.but sumtimes it turn out worst.pnah ilang kwn sbb sikap aku ni.huhu

8.erm apa lg ek..
-eh dh la.7 ckup.xyh byk2.hehe.next~


7 ciri wanita idaman??
hurm part ni yg aku lemah ckit ni.
dh la aku ni jenis yg sgt pemilih n very choosy.hoho
tp xpe la,i try my best.
kalo wt 1-7 cm xbest lak.x thrill.
so aku wt rank 7-1.br la suspen.hehe

7.artis/selebriti glamer
-best tu kalo dpt awek cmtu.silap2 bley msuk melodi beb.haha

6.anak dato,sultan,ceo etc.
-mnetau dpt jd ceo ke,pengarah sykt ke.xyh la aku susah2 nk crk keje nnt.hehe

5.erika a.k.a baizura kahar
-sweet~=)

4.ikegami takako a.k.a mikako tabe
-aku ske sgt watak ikegami takako dlm cter yamada taro.comey je.ngee~

3.sara tancredi a.k.a sarah wayne callies
-aku sgt ske melihat senyuman dia.remind me sum1~=]

2.lisa surihani
-err yg ni rhsia tau.aku xpnah lg gtau kt org.senyap2 dh la ek.hehe

1.LF
-erm yg ni sgt rhsia.xleh gtau identiti sbnr~^^

kesimpulannya..lu pikir la sendiri..assalamualaikum~=3

0 comments: