Skinpress Rss

Monday, January 19, 2009

C.O.N.G.K.A.K

3

1 lg mggu yg agak bosan telah aku lalui
nk kata bz tu,xde la sgt
nothing much happened
tp 8least tesis aku ada prkembangan gk la

hari isnin tu aku telah brjmpa ngn my mentor
mntk komen+pndapat+nasihat
and brjaya memperolehi 3 tjuk:
-congkak
-pantun
-tokoh
then hari rabu br brkesempatan jmpe prof razak
itu pn nsb bek dia x bz tem tu.huhu
setelah mengusulkn 3 tjuk trsbt,pnyelia aku tu pn bg la pndpt
dan secara rasminya,aku akn membuat tesis berkenaan:
"C.O.N.G.K.A.K"

actually tjuk tu mmg prof razak dh suggest ms mggu lps lg
(tem aku 1st time jmpe dia)
tp aku x brp yakin sgt nk wt tjuk tu
menurut dr.eddie (mentor aku) sendiri pn,tjuk tu agk ssh nk crk bhn
and aku pn dh try search buku brkenaan congkak kt ptsl
malangnya,xde hasil.dats y aku usulkn 3 tjuk
kot2 la prof razak brkenan ngn 2 tjuk yg len tu
tp pnyelia aku tu insist nk aku wt congkak gk
so,skrg ni aku dlm usaha utk mencari bhn2
spjg weekend ni aku duk lpk je,lyn muvie+games
sok br nk stat bekerja keras.hehe
yeah~

3 comments: