Skinpress Rss

Sunday, January 11, 2009

minggu yg agak bosan

0

mggu ni kolej aku senyap+sunyi je
yela skrg ni cf tutup awal smpai 15hb
ni msti sbb PRK mggu dpn
1 mggu yg agak membosankan
xde event yg really interesting
tenet pn stil problem lg.x phm btl aku

rumusan mggu ini:
Isnin 5Jan
officially,kls brmula n lcturer dh stat mengajar
bz searching tajuk tesis

Selasa 6Jan
nothing really interesting
stil hampa x dpt jmpe prof razak
tajuk tesis pn msh blm ada

Rabu 7Jan
finally,brjaya gk jmpe ngn penyelia aku yg slalu bz tu
w/pn stil xde tjuk lg,8least dh dpt brief idea la ckit2
mndpt berita system dftr sbjek wt hal
aku dh risau aku x dpt dftr sbjek
tp seb bek gk la x effect kt aku

Khamis 8Jan
hari yg agak bz wt aku
ada kls dr pg smpai ptg
lpk kt fac je seharian
stil lom ada tjuk
tp dh ada option
juz xtau nk wt tjuk yg mne

Jumaat 9Jan
hari ni prof mas wt prjmpaan ngn dak2 tesis
dateline anta 17hb April
then viva 28 n 29hb April
rasa x sbr lak nk present
tp tjuk tesis pn lom ada lg
dh berangan nk present.haha

Sabtu 10Jan
g lpk kt ptsl mncari bahan2 utk tesis
usha2 jurnal.tp xjmpe pn apa yg aku nk
hampa beb..kalo cmni,xde progress la tesis aku
aku harap plg lewat dlm next week aku dh stat wt
tp dh kalo bgini ceritanya,delay la jwbnya.aduyai
mmber aku ckp lmbt lg nk anta,no pressure
tp aku xmo la melengah2kn
kalo dl wt esaimen tu sume xpela
kali ni len beb.xleh la aggp sme
lg pn,aku dh xnk wt keje last2 minit ni
(azam baru.hehe)

smpai ke saat ini,tesis stil major concern bg aku
so far aku ada 3 pilihan tajuk yg aku rs menarik
tp aku xtau nk wt yg mne
takut ssh nk crk bhn kalo aku plh satu2 tjuk tu
nk x nk,kne jmpe mentor dl
nk mntk bimbingan dan nasihat
yeah~

0 comments: