Skinpress Rss

Thursday, January 1, 2009

tahun baru,azam??

0

setiap kali menjelang thn baru,xsah kalo x dgr prtanyaan brkenaan azam
adakah stil dgn azam yg sama tiap2 thn,atau sntiasa berubah2 dr thn ke thn
terpulang la kpd diri individu itu sendiri
aku teringat sum1 pnah bertanya kpd aku tntg azam aku
bg aku azam tiap2 thn sme je..aku ingin menjadi lbh baik dr thn2 lps
dan lg 1,aku ingin mendapat+memiliki apa yg blm dan sgt aku hajati
(x kisah la,nk score 4 flat ke,nk bli ksut baru ke,termasuk la tu.hehe)
sum1 yg bertanya kpd aku tu ckp azam aku ni biasa2 je
kck sgt,x lyk jd azam tahunan.bg dia azam tahunan harus yg grand2
(ala mcm nk dpt krja yg bergaji besar ke,nk kawen dgn artis ke)
tp tu la mcm aku nytakan kt atas td,sume tu trpulang pd pndgn msg2 la
mgkn kte nmpk azam seseorg tu biase2 je
sbg cth,sum1 tu berazam nk bgn awal tiap2 hari
bg org yg dh biase bgn awal tu mmg la rs biase je
tp cb kte berada pd individu trsebut,sgguh bsr mknanya kpd dia
so,kte xleh la nk nilai kck or bsr satu2 azam tu
apa2 pn azam anda,berusahalah bersungguh2 utk merealisasikannya~^^

0 comments: