Skinpress Rss

Monday, February 2, 2009

mggu rehat+santai~

0

sepanjang mggu yg telah berlalu ni aku duk lepak je
tesis+esaimen+xm midsem yg bkl menjelang,sume dilupakan
dh nme pn cuti.so,berehat+bersantai je la
aku duk men game+lyn muvie je spjg cuti.haha

bosan gk la xd wtpe.nk kua pn situasi kewangan x mengizinkn
tp hari rabu tu aku kua gk la jap
itu pn sbb 2org kazen aku (2nd kazen @ 2pupu) ajak kua
kalo ikut hati mmg mls gk nk kua
diowg pn ajak last2 minit.sok nk kua,mlm ni br in4m
pk pnya pk,bl lg nk kua lpk ngn kazen sndr kn
so,kua gk la aku pd hr trsbt.g times square
apa yg bestnya,diowg blnja aku mkn+tgk wyg.hehe
lyn cte 'MAUT'.komen aku,ok la cte tu
not bad.8least better dr the spirit yg mcm smpah tu.huhu

kalo pk dateline anta tesis,rs mcm suntuk je ms
tp bl pk psl nk blik umah,rs mcm lme lg la plak
pelik..pelik..haha
aku plan nk siapkn bab 1 tesis aku time cuti tu
mmg smgt gler la pd mulanya
tp bl dh duk melepak je kerjanya,ilang la mood tu
aku kne crk blik mood aku yg tlh hilang tu
ms semakin singkat beb.xleh nk men2 dh sem ni
kalau x siap tesis aku,maunya aku meraung
haih~

0 comments: