Skinpress Rss

Tuesday, February 10, 2009

satu siang di pesta i.t

4

"u ada minat sport x??join ini race la"
sapa seorang amoi (dlm lingkungan lewat 20an rasanya) yg memakai tshirt kaler merah dan tertera perkataan "AIA"
aku dan kamil saling berpandangan seketika
"join la ini race (running).free aje maa.bley dpt track bottom diadora free lg"
ikut ht mls je nk lyn.so aku suh la kamil join bnda tu.
"bila??"
"27feb.hari sabtu maa.join la.kalo ramai join,ckup 50,nnt kte boleh arrange transport"
pas borak2,amoi tu suh la ktorg g kt booth dia kt luar DG utk isi borang
kt ctu,sorg amoi laen lak yg instruct ktorg utk isi borang
borang die mcm kertas jwpn objektif exam.
dlm ht aku dh rs pelik dh.isi borang mcm nk jwb exam lak
pas dh setel sume isi borang tu,br la amoi tu xplain
byr RM75 utk amek exam+make over session+race
ai.td amoi yg 1 tu ckp free!!
aku dan kamil berpandangan sambil menyumpah seranah dlm ht
x gne btl.berani tpu ktorg!!
tp diowg silap.x ptut tpu ktorg.
sbb ktorg akan tpu balik.sori la kalo ktorg akan terpedaya.hahaha~
mcm2 alasan gk la ktorg bg.lg2 kamil la yg byk goreng.
8last,diowg tertipu gk dgn helah+alasan mengarut ktorg tu
berani tpu ktorg.ceis~

p/s:aku juz beli dvd+r kt pesta it tu.nk burn muvie2 kt lptop aku ni.yeah~

4 comments: