Skinpress Rss

Monday, February 16, 2009

weekend yg agak memenatkan

6

huarghhh..bgn2 tdo je trs ngadap lptop.bkak blog.hehe
actually ingat nk update blog mlm td.tp x brkesempatan
sbb dh agk lewat n aku plan nk bgn pg awal ckit

haaa..biasenye kalo weekend aku lbih ske lpk+beristirehat
then,knp memenatkan??apakah??study kah??
no no no..of course not.hehe
cmni ctenye:
smlm g turun panggung seni wif kamil a.k.a qe-runk
ada autoshow beb.ktorg g la usha2 apa yg menarik jap
kjap pn lme gk.dr kul1230 smpai kul3 ktorg berdiri je!!
dh la tgh panas tem tu.tabah je.haha

hello kitty!


Honda civic


Conan pn ada!


unique!!


bertambah unique!!





and then pd sblh mlmnya,tepat kul10 ktorg g keris mas
berjalan kaki ok!gagah gler jln kaki dr dato onn g keris mas.haha
nk g tgk battle of the band..tp tujuan utama nk g tgk BUNKFACE


wajah2 yg sabar menanti


agak crowded gk pd mlm itu

ktorg smpai kt keris mas dlm kul1030
battle of the band masih tgh berlangsung
ada 5 band lg yg akan wt persembahan
bkn nk tgk sgt pn band2 tu perform
tp xpela.ktorg tetap sabar menanti..
smbil2 tu,cuci mata la dl kn.hehe
wah.ramai gk la para gadis yg agak hot!
tgh mengusha2 tu,aku trpndg sorg girl ni tgh borak2 ngn boy die
kalo tgk dr tepi,muka die ada iras2 sum1 yg aku knal
ahah!my ex.lntas aku t'pk,apa kbr agknye die skrg
terkenang memori lalu.cewah!
apehal tb2 nk feeling2 lak aku ni
bnda dh lps,biarkn la brlalu
usha org len lak.hehe

seb bek gk la band2 yg perform tu x mengecewakan sgt
xd la rasa kebosanan yg amat
akhirnya,dkt kul12 br la setel acara tu
dan setelah sabar menunggu selama 1.5 jam,masa yg ditunggu pn tiba
special performance from Bunkface!!
org rmai yg hadir mula bertolak-tolakan
sbr2 la beb.haih~

Bunkface memulakan persembahan dgn lagu yg mengeja nma band diowg
Bunk Anthem!
then diteruskan dgn lagu High School Rocka!
sblm dihangatkan lg dgn single terbaru diowg Revolusi!
org kt sekeliling aku dh mula xdpt mengawal kewarasan fikiran
melompat2,tolak menolak,lifting
suasana menjadi semakin panas bila Bunkface perform Silly Lilly!
mamat yg pd mulanya nmpk nerd kt sblh aku di awal persembahan td dh mcm kne sawan lak.aiyak~
persembahan penutup,single plg hit diowg,Situasi!
best.xrugi gk la ktorg penat2 dtg tgk diowg perform.hehe
tp agk kecewa gk la xbrjaya snap picca tem diowg tgh perform
brjaya record video tp xperfect sbb brlaku 'kesawanan' tu
pic x bgtu clear.mgkn sbb lighting kot yg spoiler
xpela,len kali kalo ada peluang lg insyaAllah bley dpt
yeah~

dlm kul1230 cmtu bergegas pulang ke kolej
g lyn bola dl.dlm kul3 br blik bilik
sok pg (pg td la mksdnye) ada presentation
tp aku xready pn lg!
memandangkn dh agk lewat and aku agk penat+ngntok,tdo dl ah
nnt pg nk bgn awal2 nk prepare utk presentation
seb bek gk la kls kul10.smpt la nk prepare rsenye.huhu
then pg td brjaya gk la bgn awl.wt preparation ckit
kt kls,1st hour tu blaja dl.2nd hour br present
skali group aku xsmpt daa nk present hari ni
xtau la nk ckp good or bad.heh~

pas solat zohor,take a nap.ngantok ya amat!
bgn2 je td,trs update blog
hehe~

p/s:credit to encik qe-runk for da picca~=]

6 comments: