Skinpress Rss

Friday, May 11, 2012

aircond and customer

0

harini alamanda buat maintenance aircond
so satu mall akan menghadapi masalah tiada aircond
tapi yang terjejas teruk opcoz la gsc
macamana orang nak tengok wayang kalau hall tu panas
management alamanda pun satu hal
haritu mau buat maintenance, haritu tu jugak baru mau bagi notis
what the fish betul la
so memang kitorang tak bole nak buat apa sangat pun
jual tiket macam biasa,and show go on seperti biasa
tapi memang kitorang dah letak notis la inform kat customer
still ada jugak yang degil nak beli tiket, nak tengok wayang
ada satu insiden yang aku rasa useful untuk dikongsi bersama
masa tu aku round semua hall, cek macamana keadaan hall tiada aircond tu
then aku stop kat hall 5, duduk duduk kat dalam hall yang tengah kosong, customer tak masuk lagi
kat luar hall 5 tu ada la sorang dua budak steward, sebab tu hall 3D
then datang sorang pakcik ni menyuarakan rasa tak puas hati sebab dalam hall panas
aku kat dalam hall tu pasang telinga la
yang tak sedap nak dengar tu, pakcik tu meninggikan suara and cakap kasar
pastu siap nak jumpa supervisor la segala
oleh sebab agak bengang dengan pakcik tu, dak steward ni panggil aku, suh cakap dengan pakcik tu
at first rasa macam neves gak la sebab dengar dari dalam hall tu pakcik tu marah marah
sekali bila dah jumpa aku, bole pulak pakcik tu cakap elok elok
depan dak steward yang dia tengking tengking tu pulak tu
lepas aku explain kat pakcik tu situation yang sebenar, dia pun masuk balek dalam hall dia, *sambung tengok wayang maybe*
aku rasa macam agak kesian la bila staff sendiri kena layan karenah customer yang macamtu
macam macam.haih~~

0 comments: