Skinpress Rss

Saturday, May 19, 2012

confirmed!

0

pejam celik pejam celik, rupanya harini dah 8 bulan aku kerja kat gsc apj ni
and 16hb yang lepas aku baru je selesai final assessment
final assessment 2.0 punya version. haha
masa 1st final assessment tu aku kantoi or maybe sengaja kantoi? hee
then kena extend 3 bulan. tak sampai 3 bulan pun ekceli
aku ada reason sendiri kenapa aku tak teringin sangat pun nak lepas assessment tu
especially apabila melibatkan soal relocate relocate ni
malas la nak transfer ke location lain, prefer stay kat apj je
just yang tak best tu sebab perlu fikir pasal assessment la
assessment 2.0 ni aku perlu attend 3 peringkat assessment. haiya
tak kisah la tu semua, at least aku still ada kat alamanda ni
sebab haritu en abbas ada cakap nama aku dah naik untuk ke locatian lain. huhu
so boleh kata blessing in disguise la lebih kurang. gaahhh
lagi pun banyak benda lagi aku dapat belajar
and sori to say, task assessment 2.0 ni tacm yang dah confrim jadi acm tu pun belum tentu boleh buat. hoho
so after berjaya melepasi 2 peringkat pertama assessmnet 2.0 ni maka tiba lah ke peringkat terakhir
seperti biasa, nervous weh!
tapi aku cuba jugak buat yang terbaek
kalau final assessment 2.0 ni aku tak lepas, kontrak aku akan di-terminate, bye bye gsc
and Alhamdulillah, rezeki aku murah, lepas la jugak
boleh la confirm menjadi seorang acm. ngehehehe
maka sekarang ni agak tak berapa tenang jugak la sebenarnya
takut takut kena transfer. wuwuwu~

0 comments: