Skinpress Rss

Wednesday, September 23, 2015

Happy Anniversary & The Scorch Trials

0

Pada 19hb lepas telah genap setahun perkhidmatan. Sedar tidak sedar sudah melalui satu pertiga perjalanan. Oleh itu untuk celebrate tarikh bersejarah tersebut aku membelanja diri sendiri menonton wayang. Hahaha. Kebetulan sequel the maze runner sedang hangat di pawagam. Menurut komen and review orang ramai mengatakan movie kali ni awesome. Dengan semangat berkobar-kobar aku pun membeli tiket online. Tidak sabar untuk melihat sendiri apa yang best-nya. Namun apabila aku keluar dari cinema tu aku agak hampa. Maybe expectation aku terlalu tinggi. Itulah padahnya jika terlalu follow kata-kata orang. Selera masing-masing berbeza. Bagi aku yang first dulu lagi best. Apa-apa pun bolehlah layan The Scorch Trials ni.

(gambar dari google)

[Sila google untuk sinopsis cerita dan review orang ramai. Tapi diingatkan untuk menonton dengan  keinginan sendiri tanpa dipengaruhi anasir luar kekeke.]

0 comments: