Skinpress Rss

Saturday, April 2, 2016

Batman V Superman : Dawn of Justice

2


Aku agak semangat sebenarnya mahu menonton movie ni. As usual memang sudah plan mahu pergi ke panggung wayang time minggu pertama tayangan. Tapi disebabkan perlu menghadiri kursus di PLPP tu terpaksa la postpone niat di hati. Untuk itu aku jugak terpaksa menghadkan rutin melayari laman sosial. Punyalah beriya sebab tidak mahu terlihat/terbaca sebarang spoiler. Finally seminggu yang penuh mencabar berjaya aku lalui dengan jayanya. Aku pergi la ke Queensbay Mall. Ambil tayangan paling awal. Memang aku expect movie ni gempak la. Sekalinya keluar ja dari panggung wayang tu, hanya keluhan yang termampu. Maybe sebab expectation tinggi sangat. Bila aku baca komen dan review orang ramai pun turut menyatakan perkara yang sama. Semua bernada kecewa. Namun bukan di sini pengakhirannya. Selepas ni movie Justice League pula bakal menyusul. Harap-harap jauh lebih baik la hendaknya.




2 comments: