Skinpress Rss

Monday, March 2, 2009

Awan Dania kah??

3

Awan Dania berkisar kepada perjalanan hidup Dania (Scha al-yahya) yang ingin menjadi premugari, sesuatu yang tidak pernah masuk akal bagi seorang gadis lasak sepertinya. Dania gadis lasak dan cekal membantu bapa dan abangnya bekerja mengendalikan bagasi.

Dia sering memikirkan mengenai masa depannya dan cemburu apabila melihat orang di sekelilingnya terus berjaya dalam kehidupan masing-masing.

Perkara itu berlarutan sehingga beliau terdetik menjadi pramugari. Impiannya itu menjadi bahan ketawa abang-abangnya yang tidak pernah memberi semangat malah memperkecilkan keinginan Dania yang ingin bekerja di langit biru..

eh eh..aku bkn nk cte psl Awan Dania..
aku rs msti ramai yg tau psl cte ni..xkisah la korg ske ke x kn~
/dignose
actually cte ni membuatkan aku tersengih2 sendirian melihat gaya+perwatakan Dania
sikap Dania yg xserius+ske main2 tu seolah2 refleksi diriku ini.hehe
/blush
tp seb bek gk la aku xde kwn yg outspoken mcm Hana tu
kalo x,sure dh lme gduh.haha
/hmm
kpd kwn2 ku sekalian,jika kamu ada berasa kecik hati & sakit hati dengan perangai ku ini,aku memohon maaf la seadanya k~
/please


len kali aku wt lg.i'm soriiii.muahaha~
/wahaha

3 comments: