Skinpress Rss

Wednesday, March 4, 2009

kisah gadis hot serta isu tiada dwet~

13

sem ni aku amek sbjek KMK utk U2 aku
kt kelas aku ni ade sorg gadis
yg bley dikatakan agak hot la!
yg menariknye,gadis ni chinese tp muke die mcm malay!
kalo org xtau nme die msti x sgka die chinese
nk dijadikan cter,stp hr rabu kls aku kt OD
kalo kt OD ni grup aku ske duk tgh2
kirenye blkg dak2 pmpuan yg ske duk dpn2.hoho
and pd hari ini,gadis tu duk kt dpn grup ktorg
lbih tepat,duk depan aku la
dak2 grup aku asyik usha2 je gadis tu
aku ngaku aku pn ske gk tgk die
bak kata org,menikmati keindahan ciptaan Ilahi.hehe
tp beragak2 gk la kn.biase2 sudeyy
secara bergurau aku ckp la kt mmbe2 aku ni
"korg nk knal ke??nk no fon??aku bley mntk"
padahal aku xberani pn nk wt cmtu.sj je bg diowg neves.haha
kesimpulannya,kalo nk knal jgn malu2 mntk no fon ye~
/wahaha


sekadar gambar hiasan.hehe


abes kls tu,aku berkobar2 g atm
nk cucuk dwet hajatnye
sabtu lps my mom kol
and aku pn menyuarakan la situasi kewangan yg dh agk gawat ni
beliau berkata,dlm 2-3 hari msuk la dwet tu
so,aku amat berharap gk la dwet dh msuk
tp aku hampa..xmsuk lg rpenye
cmne ni??adakah aku akan berlapar utk beberapa hr ni??
utk meng'kol' umah dan meminta dwet is not my nature
terpaksa la menunggu dgn sabar jwbnye~
/no

13 comments: