Skinpress Rss

Friday, March 27, 2009

tag from safwan

2

setelah mengambil masa yg agak lama
tb2 tergerak nk jwb tag
tp secara berperingkat2 la
1st,nk setelkn tag dr abg sean
soalan2 tag dia agk sukar gk aku nk jwb
sbb x direct.so,aku jwb ikut perspektif aku



Senaraikan 5 hadiah yang anda impikan:
hurmm..kalo ikut byk je hadiah aku nk.5 je??

i. nk rumah sebijik.xperlu la banglo.yg pnting ada swimming pool kt laman rmh tu & lengkap segala peralatan.sume di sponsor.haha

ii. ada rumah,msti la nk kete.xnk yg mewah2.biase2 dh la.setakat SLK500 AMG tu jd la.hehe

iii. jet peribadi.sng nk g holiday mne2.hoho

iv. kredit kad platinum yg ditaja seumur hidup.ahaks~

v. kua date ngn dat girl.ngee~



5 perkara hebat yang pernah dilakukan:
hebat??msg2 ada pndpt sndiri la kn.kalo aku,

i. xpnah ponteng kls spnjg sem.muahaha~

ii. berjaya setelkan yuran pengajian w/pn xd pt.hoho

iii. "outing" 2-3 kali je dlm 1 sem.haha

iv. berjaya stay kolej smpai ke hari ini

v. amek kos math kt ukm



5 ciptaan yang paling disukai (tidak semestinya melibatkan teknologi)
i wish i hv 1 someday.hoho

i. macbook air

ii. iphone

iii. sony mylo

iv. ps3+wii+xbox

v. psp+nds



5 perkara yang dibenci:
plz la jgn wt perkara2 ni

i. gagal.x kisah dlm apa jua bidang
(xske kegagalan.moral down.adeh~)

ii. bl org tu kutuk org len wt sumthing then die pn wt gk bnda tu
(cth: org tu kutuk sorg ni sbb mencuri,then die pn mencuri gk.pe kehey yob??)

iii. org ske2 suh aku wt bnde yg aku xnk wt n xpnah ckp pn nk wt bnda tu
(i do what i like,i like what i do ok)

iv. bl berlaku perkara yg agak leceh+menyusahkan
(sgt men'tension'kan.bley wt jd gler.aiyak)

v. bl selisih ngn org yg aku xknal,then org tu wt muka poyo+smcm xpuas ht
(rs nk lempang je org tu.huh~)



5 individu bertuah utk di tag:
i. nurain
ii. s a r a
iii. wanie
iv. cik ian
v. miss lolly

2 comments: